BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Biežāk uzdotie jautājumi

**Izvēlieties preci** - Preces var atrast, izvēloties produkta kategoriju no produkta izvēlnes, pēc tam varat izvēlēties vēlamo preci. Pievienojiet vēlamo preci iepirkumu grozam, un, ja vēlaties turpināt iepirkties veikalā vai iegādāties vairākas preces vienlaikus, varat aizvērt iepirkumu grozu, nospiežot bultiņas formas atzīmi. Ja nevēlaties turpināt iepirkšanos, izvēlieties “Skatīt iepirkumu grozu”. Iepirkumu grozā Jums būs iespēja pievienot preces daudzumu un noņemt preces. Aizpildiet kontaktinformācijas laukus un izvēlieties piegādes veidu, pastāvīgajiem klientiem dati ir iepriekš aizpildīti. Izvēlieties maksājuma veidu. Ja Jums rodas jautājumi par pasūtījumu vai nepieciešama palīdzība, droši sazinieties ar info@sauh.lv. Pirms pirkuma veikšanas attiecībā uz preci, Pircējs apstiprina, ka ir iepazinies ar Noteikumiem, piekrīt tiem un apņemas tos ievērot, uzskatot tos par saistošiem noteikumiem darījumam ar Pārdevēju. Pircējs, kurš nepiekrīt Noteikumiem, nevar veikt pirkuma darījumu ar Pārdevēju attiecībā uz preci. Papildus Noteikumiem Pārdevēja un Pircēja attiecības regulē arī Igaunijas Republikas spēkā esošie tiesību akti. Preces var pasūtīt uz pakomātu. Mūsu e-veikals ir pieejams 24/7, un mēs piegādājam preces darba dienās no 9:00 līdz 18:00. Preces var ātri un ērti pasūtīt uz tuvāko pakomātu.
Preces, kas pasūtītas e-veikalā, var tikt apmaksātas šādos veidos: - Ar internetbanku (E-veikalā iespējams izmantot: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor (EE, LV, LT), Coop un LHV (EE), kā arī Šiaulių bankas un Medicinos bankas (LT)). - Visa un Mastercard maksājumi. Ar rēķinu, ja tāda vienošanās ir panākta starp abām pusēm iepriekš.
Pēc preces saņemšanas Klientam ir 14 dienas, lai iepazītos ar preci. Ja Klients nav apmierināts ar preci, viņam ir tiesības 14 dienu laikā preci atgriezt, paziņojot par atgriešanu e-pasta adresē info@sauh.lv. Atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā iepakojumā un tajā pašā stāvoklī, kādā tā tika saņemta. Precei jābūt nelietotai, tas nozīmē, ka tai nedrīkst būt nekādu pazīmju, pēdu vai bojājumu, kurus tā neiegūtu, nonākot pie Klienta. Preces, kuras ir lietotas, netiks pieņemtas atpakaļ, un tās tiks nosūtītas atpakaļ Klientam. 1) Preces var atgriezt tikai valstī, no kuras prece tika iegādāta. 2) Lai veiktu atgriešanu, lūdzu, sazinieties pa e-pastu: info@sauh.lv 3) Nauda par atgriezto preci tiks atmaksāta pircēja kontā bez liekas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc pircēja atsaukuma saņemšanas. ZRN Group OÜ var atteikties no naudas atmaksas līdz brīdim, kad pircējs ir atgriezis preces objektu. 4) Atgriešanas izmaksas sedz Klients. E-veikals atmaksā tikai preces cenu. Piegādes izmaksas (gan sākotnējās, gan saistītas ar atgriešanu) netiek atmaksātas. 5) Ja atgriežamās preces stāvoklis pasliktinās, Klients atbild par preces vērtības samazināšanos, ja viņš ir izmantojis preci citādi, nekā nepieciešams, lai pārliecinātos par tās raksturu, īpašībām un darbību. Lai pārliecinātos par preces raksturu, īpašībām un darbību, Klients var to apstrādāt un izmantot tikai tā, kā viņam tas ir atļauts veikalā.
Garantijas prasības saņemšanas gadījumā uz preci, kas iegādāta pie mums, mēs vai nu salabosim preci, vai aizvietosim to. Ja mēs nespējam saprātīgā laika periodā preci salabot vai aizvietot, Klientam ir tiesības saņemt atpakaļ visu par preci samaksāto naudu. Par remontētām vai aizvietotām precēm piegādi Klientam mēs maksājam, un garantijas prasības gadījumā par preces nosūtīšanu atpakaļ uz mums atbild Klients. Sūdzību iesniegšana un nosacījumi 1. Sūdzību iesniegšanas laiks ir 6 mēneši no produkta nodošanas brīža fiziskai personai. Garantija neattiecas uz produkta lietošanas dēļ radušajām nodiluma daļām. 2. Sūdzību iesniegšanas laikā patērētājam ir tiesības uz bezmaksas remonta vai nomaiņas pakalpojumu. Ja kļūda ir radusies ražotāja vainas dēļ, tiek segti visi materiālu un ražošanas defekti, kā arī darbs un rezerves daļu izmaksas. 3. Sūdzības iesniegšanas pamats ir pirkumu apliecinošs dokuments. 4. Sūdzības priekšmets neietver produkta lietošanas apmācību, regulēšanu, apkopi, tīrīšanu, komerciālā izskata atjaunošanu vai tādu bojājumu novēršanu, kas radās neievērojot lietošanas norādījumus. 5. Sūdzību iesniegšanas tiesības neattiecas uz bojājumiem, kas radušies transportēšanas laikā pēc produkta nodošanas pircējam. 6. Lai izmantotu sūdzību iesniegšanas tiesības, lūdzu, nosūtiet brīvā formā sūdzību uz e-pastu info@sauh.lv. Ja pircējs un E-veikals nespēj atrisināt strīdu ar vienošanos, pircējam ir iespēja vērsties Patērētāju strīdu komisijā. Ar procesu nosacījumiem var iepazīties un iesniegt pieteikumu šeit. (https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon) Patērētāju strīdu komisijai ir kompetence izskatīt strīdus, kas izriet no līguma starp pircēju un E-veikalu. Pircēja sūdzību izskatīšana komisijā ir bezmaksas. Pircējs var vērsties arī Eiropas Savienības patērētāju strīdu izskatīšanas platformā. (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET)
Ja vēlaties, varat reģistrēties kā lojāls klients. Kā lietotājs jūs saņemsiet no mums lojalitātes piedāvājumus, un jūsu dati tiks iepriekš aizpildīti iepirkumu grozā. Kā reģistrēts klients jūs varēsiet arī apskatīt savu pirkumu vēsturi un saglabāt maksājumu iespējas. Lai kļūtu par lojālu klientu, jums jābūt vismaz 18 gadus vecam un ar pastāvīgu adresi.